pátek 7. června 2019

Úvod

Na jaře 2019 jsem se narychlo rozhodnul, že si odskočím na pár dnů, co mi zbývají dovolené z loňska, někam na kolo. Tentokrát sólo. Na mušku se mi samozřejmě dostala Albánie, kam už plánuju cestu dlouho. Inspirovali mě náš český cykloguru, cyklotramp Honza Vlasák, který tam byl už mnohokrát, a taky Gerry van Lankveld z CGOAB, ta hlavně tím, že ty kopce, kterých se bojím ve svém věku na naloženém kole, jako ženská, zvládla s přehledem.
Za základní tábor jsem si vybral Skoder a camp Legienda. Skromná chatka za 10 Euro na první noc ideální. Mám sebou sice stan, ale užil jsem si ho i romantiky stanování za celý život už dost, takže na stará kolena spíš oceňuji střechu nad hlavou. Mám ho jen jako zálohu, kdyby se střecha nezadařila. Volím klasickou trasu, sever Albánie, přehradní jezero Komani na Drinu, údolí Valbonë v pohoří Prokletie a zpět přes Dardhë a Pukë

Žádné komentáře:

Okomentovat